Tuesday, April 12, 2022

tak sangka aku jd hantu kdrama




assalamualaikum kwn2
tetiba hari ni terasa nak update blog lak
dah lama kan..
takpelah..
rasa nak berblog kita blog
rasa malas xyah berblog..
oklah aku nk citer..
aku ni dulu tak suka benor tgk kdrama
tp kan ..
sejak dua menjak ni jd ketagih lak
ok ke tak ok?
hahaha
aku rasa ok je kot
layan perasan sorang kt hp je pun..
kwn2 ramai kaki kdrama..
jd senang lah hidup aku..
skrang ni feeling tak abis lagi tgk 'business proposal'
drama yg sgt ringan bagi aku
drama yg bt aku tersenyum sorang2..
hahaah
ok apa nk gembirakan hati
tp kan..
kalau korang rasa nk feeling tgk kdrama
sila tgk 'scarlet heart' ok..
confirm bt korang rasa sebak nk nangis..
huhuhu


 


oklah tu je nak share hari ni..
tgh pk nak bukak makan apa ptg ni
sbb skrang aku dah tak masak..beli je
baru rasa ilang stress n penat di bulan posa
kita permudahkan hidup kita okkk
 

No comments:

Post a Comment

Dr Sarah Sofea

  assalamualaikum n gud morning tetiba hari ni rasa nak update blog lah tetiba rasa kosong lah jiwa ni.. so mehlah update blog yg sekangkang...