Tuesday, April 12, 2022

gambar 3 ketul

 

assalamualaikum kwn2
nk share gambar 3 ketul tika berbuka dan bersahur
cam biasa..
ingat nk konsisten ambik gambar tapi tak sempat..
ini je yg sempat..
lauk berbuka hari kerja mmg beli je..
cuma sahur mmg hari2 aku masak..
tak tau kenapa..tahun ni konsisten lak bgn 4 pg..
aku sempat masak nasi n prepare selauk mcm nana tu..
hehehe



aku syukur alhamdulillah sbb anak2 jenis senang gerak bangun pagi..
cuma papa lah..sbb bt kerja lewat mlm kan
ni menu hari apa ntah
nasi goreng ngan telur goreng




ini pun waktu bersahur
maggi goreng utk kakak..
sosej ngan sambal ayam utk papa..




ni lauk hari weekend..
aku hanya goreng sayur ngan goreng ayam
yang lain pokden beli..
hehehe
klah bye


p/s : baju raya tak beli lagi..kita slow2 cari ye..thn ni pokden cakap nak warna maroon ..kami turutkan jelah..ikut hati aku ngan anak2..tiap2 tahun nk pink..hahaha





No comments:

Post a Comment

Dr Sarah Sofea

  assalamualaikum n gud morning tetiba hari ni rasa nak update blog lah tetiba rasa kosong lah jiwa ni.. so mehlah update blog yg sekangkang...